Heeft u een klacht?
Heeft uw een klacht over een gekocht product of geleverd service dan kunt u contact met ons opnemen zodat we dit zo goed mogelijk kunnen verhelpen. U kunt uw klacht aan ons kenbaar maken door deze te mail aan [email protected]. Uiterlijk binnen 1 werkdag zullen wij een ontvangstbevestiging sturen van uw klacht. Uiterlijk binnen 5 werkdagen zullen wij een inhoudelijke reactie sturen telefonische (indien u uw telefoonnummer heeft vermeld bij uw klacht) en/of per email op uw klacht.
Mocht u na contact met ons niet tevreden zijn over de manier waarop wij uw klacht hebben afgehandeld
dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Tevens
kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform
1 Bestellen
1.1 Hoe plaats ik een bestelling op de webshop van Lay3rs 3Dprinting?
U kunt een bestelling plaatsen in onze winkel door de volgende stappen te volgen:
- Zoek binnen onze webwinkel de producten uit die u graag zou willen bestellen.
- Plaats de product een voor een in uw winkelwagen. Dit doet u door op de "in winkelwagen" button te klikken.
- Open u winkelwagen door in de rechterbovenhoek op de "winkelwagen" button te klikken
- Controleer de inhoud van uw winkelwagen.
- Klik op "bestelling afronden" om te betalen. Vul uw gegevens in en doorloop de stappen. Pas als u op de knop "Bestelling bevestigen" drukt, is uw bestelling definitief.
- Wij zullen uw bestelling zo snel mogelijk afhandelen en u wordt per e-mail op de hoogte gehouden van uw bestelling
1.2 Kan ik mijn bestelling af laten leveren op een ander adres?
Ja, dit is mogelijk. Tijdens het bestelproces kunt u bij uw persoonlijke gegevens een ander afleveradres doorgeven. In dat geval sturen wij een aparte pakbon mee naar het afleveradres. Hierop staat geen prijs vermeld. Op de pakbon staat wel wie de bestelling heeft geplaatst. De factuur sturen we rechtstreeks naar u.
1.3 Kan ik mijn bestelling ook ophalen?
Ja, dat is mogelijk.
Onze winkel en showroom is open van dinsdag t/m vrijdag van 09:00 uur tot 17:00 uur.
Adresgegevens vindt u op onze contactpagina
1.4 Ontvang ik een bericht wanneer ik een bestelling heb geplaatst?
U ontvangt per email onmiddellijk een orderbevestiging. Als u uw order direct betaalt, ontvangt u ook dadelijk de factuur.
1.5 Kan ik een bestelling wijzigen of annuleren?
Wanneer u de bestelling wilt wijzigen of annuleren, neemt u het best contact op met onze klantenservice.
1.6 Kan ik een product bestellen die niet (meer) op jullie website staat?
Als u iets wilt bestellen dat niet (meer) op onze website vermeld staat, neemt u het best contact op met onze klantenservice.
2 Betalen
2.1 Welke betaalmogelijkheden biedt Lay3rs 3Dprinting aan?
Bekijk onze betaalmogelijkheden pagina voor alle mogelijkheden die u heeft om bij ons te betalen.
2.2 Wordt de bestelling bij iedere betaalmogelijkheid even snel geleverd?
Onmiddellijk betaalde bestellingen worden ook onmiddellijk geleverd. In de regel is dit voor Nederland:
- Bestelling op werkdagen voor 14 uur geplaatst, volgende dag in huis.
- Verzendingen binnen Europa hebben een levertijd van maximaal 5 werkdagen.
- Bestellingen die u via overschrijving betaalt, worden behandeld en geleverd, nadat het geld op onze bankrekening is bijgeschreven. Een betaling via overschrijving is meestal 2 à 3 werkdagen onderweg.
2.3 Hoe werkt betalen middels overschrijving?
U kiest in het bestelproces voor "overboeken", in het scherm ziet u alle betaalspecificaties, die u na de bevestiging ook in uw mailbox vindt. U kunt nu in alle rust de betaling overboeken. Let er op dat u bij de overboeking uw bestelnummer vermeldt, zodat wij snel uw betaling kunnen koppelen aan uw bestelling!
3 Verzenden
3.1 Wat zijn de verzendkosten van mijn bestelling?
Er zijn verschillende verzendmethode mogelijk. Uw kunt alle mogelijkheden bij bekijken op onze informatiepagina over verzendmethoden.
3.2 Wanneer wordt mijn bestelling afgeleverd?
Hebt u op een werkdagen voor 14 uur uw bestelling geplaatst en betaald, dan levert PostNL, DHL of DPD de bestelling meestal de volgende dag al bij u thuis af. Hebt u gekozen voor betaling via overschrijving, dan wordt uw bestelling aan de verzender aangeboden, als de betaling binnen is. Meestal duurt dit 2 tot 3 werkdagen.
3.3 Hoe zie ik of een product op voorraad is?
In principe hebben wij alle producten op voorraad. Als er een product niet op voorraad is, staat de levertijd duidelijk vermeld bij het product. Als de levertijd toch langer dan verwacht is, nemen wij contact met u op.
3.4 Wat gebeurt er wanneer ik meerdere producten bestel met verschillende levertijden?
Wij wachten tot de bestelling volledig is, zodat wij ze in één keer uw bestelling kunnen verzenden. Wilt u een bepaald product liever eerder ontvangen? Plaats dan twee afzonderlijke bestellingen.
3.5 Wie levert mijn bestelling?
PostNL, DHL of DPD doen onze leveringen tot 30 kg. Zij bezorgen uw bestelling overdag op het door u aangegeven verzendadres. PostNL, DHL of DPD bezorgen van maandag tot en met vrijdag. Kijk bij verzendmethoden om te zien wat alle mogelijkheden zijn. Leveringen boven 30 kg doet een privé transportbedrijf, dat op dat ogenblik beschikbaar is.
3.6 Wat gebeurt er als ik niet thuis ben tijdens de bezorging?
Mocht u niet thuis zijn op het moment van aflevering, dan komt PostNL, DHL of DPD nog een keer bij u langs. Bent u dan ook niet thuis? Dan ontvangt u een bericht van bezroger en kunt u het pakket ophalen op het dichtstbijzijnde afhaalpunt.
4.1 Waar vindt ik informatie over de garantie op producten?
U kunt meer informatie vinden op de informatiepagina met de garantiebepalingen.
5 Retourneren
5.1 Kan ik mijn bestelling retourneren?
Ja, u kunt uw overeenkomst binnen 14 dagen na ontvangst van de artikelen aan ons herroepen. Na de mededeling hebt u 14 dagen de tijd om de producten terug te sturen. Voor meer informatie: bekijk onze pagina "Retourneren".